Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2012 14:56 - Седмият ден и други разкази
Автор: dara33 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1985 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2012 14:59


         Седмият ден - обещавам ви страхотна книга!

Новина за онези, които обичат да ме четат, а и за онези, които тепърва ще ме четат...
За моите настоящи и бъдещи Читатели


image

Книгата Седмият ден както се казва след броени дни ще е факт. Седмият ден е моето духовно послание към хората, а именно – да обичат, да бъдат верни на себе си, да следват мечтите си и да бъдат добри, защото най-лесно е да бъдеш лош, трудното предизвикателство е да съхраниш Човешкото в себе си и да останеш добър. Появата на книгата ми не е случайно убедена съм това. Тя излиза ден преди 21 декември, денят на големия преход, денят, в който ще започнем да говорим със сърцата си и няколко дни преди Бъдни вечер и вълшебната Коледа. В съзнанието ми от две години насам си я представях – лилава, загадъчна и подобно врата, зад която съм убедена, че всеки читател ще открие своя разказ. Изборът и вътрешната свобода и цената за това да останеш верен на себе си, да обичаш, са нещата, които присъстват в живота на всеки човек. Доброто и злото са част от живота, така както красотата и грозното, вярата и безверието. Всичко това е част от пътя по който човек се изгубва, за да се намери. Не се страхувам да ги срещам на кръстопътя на човешката душа, за да се достигне до онзи катарзис и вътрешно пречистване, което доближава до божественото.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dara33
Категория: Изкуство
Прочетен: 156839
Постинги: 64
Коментари: 40
Гласове: 499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930